Известие

Collapse
No announcement yet.

Блок от 1,4 на 1,6

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Блок от 1,4 на 1,6

    Здравейте, колеги. Имах проблеми с главата и я смених, но докато я стягах 2 от болтовете се скъсаха и останаха в блока Не искам да я разпробивам и тем подобни, прегледах информацията от този линк http://www.alfa145.co.uk/specs.html и пише, че цилиндрите са с еднакъв диаметър, т.е. възможно ли е да използвам блок от 1,4, като му сложа моя колянов вал и бутала от 1.6. Моля някой компетентен да ми даде съвет, за да знам какво да правя, че ще полудея с тази кола (става въпрос за ТС мотора)
    Last edited by xbass; d.m.y г., 01:51.

  • #2
    Ти с главата какво направи шлайфа ли я, и как скъса болтове в блока. С какво затягаш въпросните болтове и с буталата и сегментите доде я докара. Обясни подробно в каква каша си се забъркал и какво искаш да направиш, за да не стане от двете коли и двете да заминат за скрап.
    Fiat Punto 1.4GT 1996
    Hyundai Tucson 2.0 2007
    Renault Clio 1.5 2019

    Comment


    • #3
      Значи оказа се, че главата е заварявана, спукана с две думи пълен боклук. Купих от колегата Абарт една глава занесох я на майстор оправи я, шлайфа я всичко точно. Тръгнах да я слагам с динамометричен ключ естествено, стягам болтовете както му е реда на точните nm и последните 2 дори не ги бях стегнал докрай, единия изскърца и се скъса, същото се случи и с другия... Иначе буталата и сегментите нямаха проблем, цялата работа беше в главата, че и криви клапани имаше, майсторът на който я занесох, се чудеше как е вървяла тая кола
      Last edited by xbass; d.m.y г., 02:09.

      Comment

      Working...
      X